Tα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2016» που υλοποιήθηκε για 12η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IV» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε η διαχρονική έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας η οποία πραγματοποιείται από το 2003 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Η έρευνα απαντάει σε βασικά ερωτήματα αναφορικά με τη στάση των καταναλωτών στις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων, αναδεικνύει τους λόγους για τους οποίους αποφασίζουν άλλοτε να τις επιβραβεύσουν ή /και άλλοτε να τις «τιμωρήσουν» και παρέχει αναλυτικά στοιχεία για 13 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων.
Διαβάστε τη σύνοψη της έρευνας.

 
Κόστος Αγοράς της Έρευνας: 350€ (συν ΦΠΑ) για μέλη του Ιεπ, 500€ (συν ΦΠΑ) για μέλη του ΣΔΕ και 750€ (συν ΦΠΑ) για τις υπόλοιπες εταιρίες.

 
Φόρμα Παραγγελίας