Αναλυτικά στοιχεία για 17 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2014» που υλοποιήθηκε για 10η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION II» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε η διαχρονική έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας η οποία πραγματοποιείται από το 2003 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Δελτίο Τύπου

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας